fredag 8. januar 2010

Den første

Dette er mitt første innlegg på denne blogg. Det er SÅ mye mer i vente.
Jeg starter rett og slett med hva jeg og vi kan vente oss av musikkåret 2010.

planlagte konserter per 08.01.10.

22.01. Narum, Kulturhuset, Jessheim
13. 04. Metallica, Telenor Arena
13. 06. Mark Knopfler, Norwegian wood

Disse konsertene vil jeg legge ut en anmeldelse av, kanskje til og med noen bilder :-)

Av turneer som vil foregå i 2010 ser jeg frem til, som nevnt for oven, knopfler og metallica men venter også på en Europa turne med guns n roses. Turneliste vil komme her så fort den er avklart.

ps: pearl jam kommer dessverre ikke til Norge i år heller, til tross for heftige rykter.

Av plater som er ventet i 2010 må jeg nevne hellbillies. Dette tror jeg blir årets plate - happening, den spilles inn i disse dager. Vi følger med.

HGH, som jeg skal presentere nærmere kommer også med en ny plate i løpet av året!

Vel, nå har jeg berørt bare toppen av isfjellet, men jeg kommer straks tilbake med en anmeldelse av "get lucky", Mark Knopfler sin nyeste plate.

takk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar